خانه کارگر، حسين کمالي را به عنوان کانديداي خود در انتخابات رياست جمهوري معرفي کرد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 578
بازدید کل : 85918
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

اتحاد با امام
راههای جلوگیری از نفوذ دشمنان
خانه کارگر، حسين کمالي را به عنوان کانديداي خود در انتخابات رياست جمهوري معرفي کرد
خراسان - مورخ یکشنبه 1391/05/08 شماره انتشار 18179
زاکاني: ورود زودهنگام به انتخابات رياست جمهوري به کشور آسيب مي زند

انوار- ۱۱ماه مانده به برگزاري انتخابات رياست جمهوري يازدهم و در حالي که اکثر چهره هاي احتمالي نامزدي انتخابات رياست جمهوري از اعلام موضع صريح در تاييد يا تکذيب حضور خود در انتخابات طفره مي روند، حضور حسين کمالي، دبير کل حزب اسلامي به عنوان نخستين کانديداي انتخابات رياست جمهوري به طور رسمي اعلام شد. همزمان اظهارنظرهاي موافق و مخالف درباره اصلاح قانون انتخابات و تغيير نهاد برگزار کننده انتخابات همچنان ادامه دارد و حتي اخباري مبني بر پي گيري طرحي از سوي برخي نمايندگان براي ايجاد نظام پارلماني و احياي نخست وزيري مطرح شده است.

 

خانه کارگر، حسين کمالي را به عنوان کانديداي خود در انتخابات رياست جمهوري معرفي کرد

به گزارش ايسنا، خانه کارگر کانديداي مورد حمايت خود در انتخابات رياست جمهوري را معرفي کرد. عليرضا محجوب در گفت وگو با ايسنا، حسين کمالي را به عنوان کانديداي موردنظر اين تشکل در انتخابات رياست جمهوري يازدهم مطرح و تاکيد کرد که بايد زمينه براي حضور جريان هاي غيراصولگرا در انتخابات پيش رو فراهم شود. وي با بيان اين که اهميت انتخابات رياست جمهوري در رقابت کانديداها از جريان هاي مختلف با يکديگر است، گفت: بر اين اساس بايد فضاي انتخابات براي انجام رقابتي کامل در کشور فراهم شود تا تمامي جريانات حاضر در کشور بتوانند وارد عرصه رقابت انتخاباتي شوند. نماينده مردم تهران در مجلس با تاکيد بر اين که بايد زمينه حضور تمامي جريانات در انتخابات رياست جمهوري فراهم شود، گفت: وزارت کشور و شوراي نگهبان بايد براي حضور و دعوت همه جريان ها و گروه هاي سياسي در انتخابات تلاش کنند. وي در عين حال تاکيد کرد که جريان ها و گروه هاي مختلف بايد با انگيزه وارد ميدان رقابت انتخاباتي شوند تا علاوه بر کسب نتيجه موردنظر منافعي براي نظام در بر داشته باشند. درهمين حال، به گزارش خبرآنلاين، حسين کمالي، دبيرکل حزب اسلامي کار، پنجم مرداد سال ۱۳۳۲ در شهرستان دورود زاده شد. او هشت سال وزير کار و امور اجتماعي در کابينه اول و دوم رفسنجاني و چهار سال در کابينه اول محمد خاتمي بوده است.

 

زاکاني: ورود زودهنگام به انتخابات رياست جمهوري به کشور آسيب مي زند

اين در حالي است که عليرضا زاکاني، عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس، ورود به انتخابات رياست جمهوري را در مقطع کنوني بسيار زود دانست و گفت: ورود زودهنگام به انتخابات رياست جمهوري به کشور آسيب مي زند. عليرضا زاکاني در گفت وگو با ايسنا، اظهار کرد: در حال حاضر موضوعات بسيار مهم تري از انتخابات رياست جمهوري بايد در دستور کار مسئولان قرار گيرد، از اين رو ايجاد دغدغه جديدي تحت عنوان انتخابات رياست جمهوري آن هم در مقطع کنوني بسيار زودرس است و براي کشور آسيب ايجاد مي کند. وي در عين حال گمانه زني براي ورود افراد مختلف در انتخابات رياست جمهوري را بدون ايراد دانست و گفت: گمانه زني ها در قالب طرح اسامي مختلف براي ورود به صحنه انتخابات رياست جمهوري بدون ايراد است اما ورود جدي در قالب ساز و کارهايي که منجر به رقابت زودرس شود نادرست است. زاکاني در پايان تاکيد کرد که البته اظهارنظر درباره ورود افراد و جريان هاي مختلف به صحنه انتخابات رياست جمهوري در مقطع کنوني بسيار زود است. در همين حال، ترقي، عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي، از برگزاري جلسات ستاد انتخابات اين حزب و پي گيري مسائل مربوط به انتخابات در اين جلسات خبر داد.

 

عضو هيئت رئيسه: تعدادي از نمايندگان طرح ايجاد نظام پارلماني را ارائه مي دهند

حجت الاسلام حسين سبحاني نيا، نماينده نيشابور و عضو هيئت رئيسه مجلس در اين باره که آيا اين خبر که تعدادي از نمايندگان پيگير تدوين طرحي مرتبط با ايجاد نظام پارلماني هستند، صحيح است به خراسان گفت: تعدادي از نمايندگان مجلس در صدد تهيه طرحي براي ايجاد نظام پارلماني و يا احياي نخست وزيري هستند. وي افزود: نمايندگان در حال بررسي موارد و مولفه هاي تهيه اين طرح هستند. عضو هيئت رئيسه مجلس افزود: البته يک بخش از اين بحث به قانون اساسي باز مي گردد يعني احياي نخست وزير و نظام پارلماني نياز به بازنگري قانون اساسي دارد اما در ارتباط با مسائل ديگر مجلس مي تواند وارد عمل شود. در همين ارتباط، حسين پور، عضو کميسيون برنامه و بودجه به ايلنا گفت: تشکيل نظام پارلماني يکي از موارد مورد اشاره مقام معظم رهبري در سفر به کرمانشاه بود که بايد بحث نظام پارلماني به جاي نظام فعلي رياست جمهوري و احياي مجدد نخست وزيري به صورت جدي مورد بررسي نمايندگان قرار بگيرد. وي افزود: درمجلس فراکسيون بررسي نظام پارلماني تشکيل خواهد شد تا بحث هاي کارشناسي نيز براي تشکيل نظام پارلماني در دستور کار قرار گيرد. عضو کميسيون برنامه و بودجه در ادامه بيان کرد: موارد و اساسنامه تشکيل فراکسيون پارلماني تدوين شده و به زودي در اختيار رسانه ها قرار خواهد گرفت. وي گفت: مرکز پژوهش هاي مجلس مطالعات خوبي را نسبت به احياي نخست وزيري و نظام پارلماني داشته است. حسن  پور بيان کرد: فراکسيون نظام پارلماني و احياي نخست وزيري در مجلس به کمک چندي از دوستان در حال تشکيل است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب